h1

M-a impresionat ..

March 1, 2008

Azi am fost cu ai mei la cumparaturi la Real si am fost martora din intamplare la o “scena”…

O femeie in jur de 35 de ani , sper k am aproximat bine, era cu copilasul de vreo 4-5 ani la cumparaturi. Deodata ii suna telefonul .. o vad cum fata i se schimba .. si raspunde .. k si cand astepta o veste .. buna sau rea .. “Alo, da. Da dragul meu .. cum ? ai luat ? doamne cat ma bucur . noi suntem la Real sa luam ceva de papika .. niste snitele .. etc “. venim repede acasa. vi dupa noi ? te asteptam” .. aceste vorbe erau spuse destul de tare deoarece eram la o anumita distanta fata de dansa si o auzeam f bine.. dupa care s-a intors inspre copilas si i-a spus “vine tati acasa de la interviu . o luat slujba” .. fericirea si chicotelile ei au fost atat de sincere .. atat de pline de caldura.. nu mai avea importanta k era intr-un loc aglomerat , langa o gramada de oameni necunoscuti .. pt dansa era lumea ei , a copilului si a “dragului” ei sot.

Am ramas profund impresioanta de reactia acesteia .. a fost o reactie de copil .. una sincera .. plina de iubire. O admir pe acea femeie pentru ca este cum este. Iubirea acesteia pt sotul sau e una exceptioanala .. le doresc multi ani fericiti de acuma incolo .. chiar daca ei nu ma cunosc 🙂

One comment

  1. Cred ca cele mai umane momente se petrec in cele mai dezumanizate locuri.



Leave a Reply

