h1

cik 20 de insulte haioase :P .. parerea mea .. prea rautacioase :(

February 5, 2008

1. Sunt sigura ca ai un creier care se simte ca nou, din moment ce nu l-ai folosit niciodata!

2. Daca nu ti-ai fi cunoscut parintii, mi-ar fi parut rau pt tine, dar nu si pt ei.

3. Nu poate sa spuna nimeni ca nu ai absolut nimic, pana la urma ai tone de complexe!

4. Daca ar fi sa-i omoram pe toti aceia care te urasc, n-ar fi crima, ar fi genocid!

5. Se pare ca ii subestimezi serios pe cei din jurul tau daca ii poti considera egalii tai …

6. Uite, eu nu cred k esti prost. Dar ce mai conteaza umila mea parere impotriva altor atatea mii ?

7. Lumea spune k esti un idiot perfect. Eu zic k nu esti perfect, dar cred k te descurci binisor…

8. Oamenii obisnuiti traiesc si invata. Tu … doar traiesti.

9. Am auzit k ai facut transplant de creier si k , dupa operatie, creierul te-a respins.

10. Stiu k romantismul scoate tot ce ai mai bun din tine – marlania!

11. Faci ce vrei, e viata ta, dar mai bine ne-ai da-o noua ..

12. Am auzit k dupa ce te-a vazut la nastere, mama ta a decis sa te lase pe treptele politiei, si sa … se predea.

13. Conversatiile tale sunt ca valurile marii, imi fac greata.

14. Am auzit k ai par pe piept si k asta nu e nici pe departe singura asemanare cu Cave Man.

15. Imi dau seama mereu cand minti – ti se misca buzele.

16. Nimeni nu ar trebui pedepsit pt un accident din nastere, dar tu esti prea epava pt a nu fi taxat.

17. Esti bun in tot ce faci. Si tot ce faci e sa-i convingi pe oameni ca trebuie sa te urasca.

18. Reusesti mereu sa-ti mentii capul la suprafata apei – imi dau seama dupa culoarea ei.

19. Stiu k te-ai duce pana la capatul lumii pt mine , dar oare ai ramane acolo ?

20. Am auzit k s-a inventat un nou tip de sicriu doar pt tine. E pt oameni care sunt morti de la gat in sus.

cam astea ar fi .. nush cine le-o inventat .. da nu mi se pare o persoana prea buna 😛

sunt totusi jigniri prea mari ..

am vrut doar sa va arat ceea ce considera altii a fi o insulta haioasa .. eu nu sunt de aceeasi parere .. sper k nici voi

5 comments

  1. “Am auzit k ai facut transplant de creier si k , dupa operatie, creierul te-a respins.” asta e tare :))

    dar atunci cand esti nervos pe cineva, clar n-o sa te bagi la ceva asa de ..subtil totusi


  2. =))) is foarte haioase sa le citesti de unu singur…nu sa ti se faca asemenea “complimente” si nici sa faci altcuiva :-S


  3. super tari unii chiar le merita cu adevarat


  4. smeker rau:))


  5. fff tari insultele…chiar vreau sa i le adresez cuiva :))



Leave a Reply

