h1

Pt Sanda ..

February 3, 2008

picture-021120030002-018.jpgIn 1 feb a fost ziua prietenele mele , Alexandra (Sanda pt mine) .. pt ea aventura vietii noastre a inceput azi .. pt mine dupa 1 luna si 14 zile 😛 .. dar azi , vorbind cu ea .. am realizat k au trecut 21 de ani si ma gandesc cu nostalgie la tot ce a fost. Gandurile m-au dus departe la ceea ce a fost .. la multe amintiri de pe vremea cand eram mici.Sa va zic ceva amuzant .. faceam un cuplu foarte reusit : cand eram f mici .. eu aveam par doar in spate si ea par doar in fata .. ne completam reciproc :)) Eram tare dragalase amandoua .. am sa caut poza sa o pun pe hi5 😛 .. k de altfel si alte poze de cand eram mici ..
   Uite k au trecut 21 de ani si tot imi mai aduc aminte de fiecare nazdravanie pe care o faceam .. de fiecare cearta si de fiecare impacare 😛 Cand eram mici ne certam des .. ea era “rautacioasa” .. eu “suparacioasa” .. dar cu timpul ne-am invatat una cu cealalta. Odata , prin clasa I sau a II-a ne-am certat pt un baiat :)) .. ce copile eram :)) .. ce sa mai zic .. k la sc .. ne bateam intr-un timp .. eu faceam ochii mici .. ma uitam urat la ea si ii bagam unghiile in carne si ea ma tragea de par … omg .. ve-ti crede k acuma ne uram .. da nu e deloc asa 🙂 Au fost copilarii .. si acuma .. cand ne aducem aminte .. ne amuzam copios 😛 De cand am crescut (am devenit “domnisoare” cum zice mama :P) o singura data ne-am certat si nu am vb cateva luni .. dintr-o neintelegere .. dar am lasat una de la alta si ne-am impacat.
   Nu voi uita niciodata de jocurile noastre din spatele blocului, de vremea cand eram la gradi si ziceam poezii impreuna la serbare , de vremea cand dormeam amandoua in acelasi cos .. nici macar in pat (ne povestesc ai nostrii 😛 .. cik asa era pe atunci) , mai apoi la scoala , cand ne faceam lectiile impreuna si :)) .. era odata la mate cand invatam formule pt calculul la patrat .. aveam odata o tema .. f f lunga si nu se potrivea cu o formula .. in loc sa fie (a-b)(a+b) k sa aplicam formula erau alte numere .. da noi , fete “destepte” .. am modificat numerele .. si doamne .. numi vine sa cred ce repede am termina tema :)) , de asemenea n-o sa uit niciodata de cum ne ajutam una pe alta la lucrari , erau comune .. deja se stia :P, de vremea cand nu mai vroiau sa ne lase sa stam in aceeasi banca .. dar n-au reusit .. sac sac 😛 , de vremea in care ii faceam zile fripte la o colega 😛 .. ne cerem scuze colega 😀 , de vremea cand papam tot timpu impreuna .. eu, cand eram mica, nu puteam sa mananc niciodata singura 😀 si saraca Teta(matusa lu’ mama .. care m-a crescut .. o sa va povestesc si de ea cate putin intr-o zi) trebuia tot timpu sa cheme pe cineva sa pape cu mine 😛 .. eram cam aschiuta cand eram mica .. nu k acuma :)) , sau cand ne jucam cu Miuta(unchiu lu’ mama .. omul pe care l-am iubit si care ma iubit .. regretul meu cel mai mare e k nu mai e demult alaturi de mine pe pamant .. doar din cer) .. ce sa mai zic .. sunt asa de multe amintiri ..
   Sandy stiu k o sa-ti dea lacrimile cand o sa citesti .. dar vor fi lacrimi cu zambete 😛 .. si trebuia sa-mi astern atatea ganduri undeva ..
   La multi ani draga prietena si nu uita “de la o fata destul de simpatica pt o fata si mai simpatica” .. vorba ta 😛 .. I will always remember u and love u .. no matter what ..

Leave a Reply

