h1

Dulce copilarie ..

February 3, 2008

gradinar.jpgDa .. recunosc .. sunt o sentimentala πŸ˜›
Daca tot am povestit de Sanda .. e timpu sa va povestesc si de Mircea(Mirciulica :P) .. care face si el parte din copilaria mea πŸ™‚
Mirciulica nu e nimeni altu decat primu’ meu prieten πŸ˜›
Ne-am “combinat” aku ani buni .. nush exact ziua .. ora .. da locul il stiu : la gradi :)) Dormeam amandoi in acelasi pat .. desi fiecare avea locu lui .. da putea doamna Simona sau doamna Nuti sa ne faca ceva ? :)) El era mai micut k mine .. si il tineam eu pe el in brate πŸ˜› ..si ii faceam MmmMmm .. (stii tu ce zic :)) secretu nostru :D) Imi aduc aminte cand era unu din nou de “garda”(asta insemna k in ziua aia nu dormea si statea cu joarda in mana si avea grija ce celalalt sa doarma) .. cand era unu din noi de garda .. de fapt eram amandoi .. nu puteam sa dormim unu fara celalalt .. ce mai .. faceam tambalau pe acolo :))
Dar .. intr-o zi .. relatia noastra s-a cam dus pe pluta :)) .. a aparut o blonda ..arrr.. sa nu credeti k am ceva cu blondele .. prietenele mele Anka si Ioana is blonde si cu toate astea le iubesc tare mult πŸ˜› .. deci .. revenind .. o aparut blonda (Timea .. nu i-am uitat numele :))) care era fiica lu noua educatoare .. si at la Mirciulica al meu i s-a aprins talputza dupa ea :)) .. ne-am certat .. Mirciulica se dadea pe langa ea .. au ajuns sa fie prieteni ..dar intr-o zi .. Mirciulica i-a dezvaluit secretul .. de fapt s-a apropiat de ea k era fata lu educatoare .. si se gandea el k putem sa avem ceva pile .. se gandea la cum sa ne faca viata mai usoara amandurora :)) .. pana si in ziua de azi imi repeta acelasi motiv cand ii scot eu ochii .. kΒ haa .. mai lasat pt blonda aia :)) .. blonda ti-a trebuit .. blonde sa ai :)) ..
Eram un adevarat “cuplu” la gradi .. dar dupa aceea au mai aparut Timea si Alex si ne-am cam schimbat partenerii .. da eu tot pe Mirciulica il iubesc si el tot pe mine πŸ˜› .. Am o poza .. in care eu dansam cu Alex si el cu Timea .. si se vede clar in poza .. ce privire avea Mirciulica cand se uita la mine si la Alex :d ..
Amintiri frumoase .. si acuma suntem buni prieteni ..si pe langa asta .. vecini :)) stam in aceeasi scara .. el la 1 .. eu la 3 .. πŸ˜› Ce bine e sa ai cu cine sa-ti bei cafeaua si sa te mai prostesti cu o tigara :))
A fost super tare perioada aia πŸ™‚ Asa-i Mirciulica ?? (Oki doki .. e adevarat k dragostea mea i-a apartinut si lui ZECU .. promit k o sa dezvalui si cine e Zecu :d)

2 comments

  1. cred ca toata lumea, inafara de mine πŸ™‚ , asteapta cu oarecare nerabdare raspunsul lui mirciulica


  2. eu stie cine e zecuuu! :))
    mirciulica? :-w



Leave a Reply

